A sorosozós plakátkampányos cég viszi a raktárkoncerteket
A Balásy Gyula-féle Lounge Group osztott meg részleteket az előkészületekről.
A Balásy Gyula-féle Lounge Group osztott meg részleteket az előkészületekről.
A legtöbb pénz – 18 milliárd forint – a kormányzati kommunikáció terjesztésére ment el.
A Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó cégek újabb megbízást kaptak.
Az emlékévvel kapcsolatos feladatokra összesen 12 milliárdot irányzott elő a kormány.
Nyilvánosak a Rogán-tárca legújabb szerződései, amelyek 2019 végéig listázzák a kifizetéseket. Tavaly ismét sok pénz ment el propagandára, költöttek emellett Szőcs Géza albérletére, a 2018-ban elhunyt Kerényi Imre által életre hívott Magyar Krónikára, és a szintén fideszes Kommentár Alapítványra, illetve kiemelten támogatták emellett az Aktív Magyarország programot is.
Az elmúlt négy évben 190 milliárd forintot költött a kormány kommunikációra, a most megkötött szerződéssel még több mehet propagandára.
Állami kommunikációs megbízást kaptak Balásy Gyula cégei, az e-sportot kellett népszerűsíteniük.
A kormányzati kommunikáció tenderein tízmilliárdokat nyerő cégeken kívül más nem is pályázott.
A Magyar Turisztikai Ügynökség által foglalkoztatott tanácsadók, köztük Orbán Ráhel köréhez tartozik az a kommunikációs szakember, aki a gyerekeket megcélzó turisztikai marketingprogram, a Kajla egyik működtetője.
Balásy Gyula a kormányzati megbízásokból duzzasztotta óriásira eddigi cégeit.
Hetek óta levelezünk a Miniszterelnöki Kabinetirodával, hogy mondják meg, 2018-ban és 2019-ben kikkel kötöttek szerződést és mire, illetve mennyiért. A tárca húzta az időt, majd válasz helyett feltette a kormány oldalára az adatokat.
Balásy Gyula cégei a Rózsadombon készítik majd az új kampányokat.
A mérleg másik oldalán a két kegyvesztett volt kommunikátor, Csetényi és Kuna cégei jócskán visszaestek a fénykorhoz képest.
A Magyar Divat és Design Ügynökség (MDDÜ) egy impozáns villában tengeti mindennapjait Budán, az Istenhegyi úton. Közérdekű adatigénylésben kértük ki az ügynökség valamennyi szerződését, így derült ki, hogy az iroda bérleti díja havi 2,5 millió forint, az üzemeltetés további havi 624 ezer forintba kerül.
Az „Európa jövőjét érintő kormányzati kommunikáció” tízmilliárd forintba került, de a családbarát Magyarországot is több, mint egymilliárdból reklámozták.
Két kézzel önti a pénzt a kormány a tájékoztató kampányba, újabb 10+3 milliárdos megbízást kapott a kormány két kedvenc kommunikációs cége, idén ez már a második tőkefröccs.
A Lounge Design készítette a telekommunikációs vállalat "tipikusan magyar" szlogenű kampányát.
Egy új keretszerződés értelmében további 5,6 milliárdot költenek el az eddigieken felül.
A „Kapj rá!” kampány 200 millió forint értékű közbeszerzésén a Balásy-féle Lounge Design Kft. és a Balásy-féle New Land Media Kft. nyert. Flashmob, gerillakampány és vírusmarketing várható, de készül majd halas szalvéta, lufi és színes ceruza is.